Doručení a převzetí zásilky

Jak doručujeme

  • Vaše objednávky doručujeme prostřednictvím ověřených přepravních společností (GLS, Zásilkovna, Balíkovna).
  • Způsob dopravy si vybere z nabídky zákazník během objednávky sám
  • Pokud požádáte o jiný než běžně nabízený způsob dopravy, mohou vám být účtovány dodatečné náklady. Takový způsob doručení je také na vaši odpovědnost

Převzetí zásilky

  • Pokud jsme povinni doručit zboží na vámi uvedenou adresu nebo na výdejní místo, doporučujeme zásilku převzít co nejdříve, ideálně při prvním doručení, o kterém je zákazník  informovám prostřednictvím SMS od přepravní společnosti
  • Nepodaří-li se doručení na adresu kvůli vaší nepřítomnosti, doporučujeme co nejdříve kontaktovat přepravce a domluvit si náhradní termín nebo místo doručení.

Co zkontrolovat při převzetí

  • Při převzetí si prosím zkontrolujte neporušenost obalu.
  • Pokud je obal poškozený, natržený nebo jinak podezřelý (např. známky otevření), doporučujeme zásilku nepřebírat , případně vyfotit a sepsat s kurýrem protokol o poškození zásilky.
  • Vaše práva na reklamaci vad zboží tím nejsou nijak dotčena. Prodávající odpovídá za škodu na zboží až do okamžiku, kdy kupující zboží převezme.

1.    Doručení prostřednictvím  

GLS Business Parcel – Česká republika 🇨🇿

  • Doručení na adresu uvedenou v objednávce
  • Doručení obvykle následující pracovní den po vyzvednutí zásilky u obchodníka
  • Cena dopravy od: 139 Kč
  • Dobírka: +39 Kč

    GLS Business Parcel – Slovensko 🇸🇰

    • Doručení na adresu uvedenou v objednávce
    • Doručení obvykle do 2 pracovních dnů po vyzvednutí zásilky u obchodníka
    • Cena dopravy (do 20 kg): 13 €
    • Dobírka: +2,50 €                                                               
      Parametry zásilky:
      • Max. rozměr jedné strany zásilky: 200 cm
      • Max. obvodová délka (2x šířka + 2x výška + délka ): 300 cm
      • Max. hmotnost zásilky: pro ČR 40 kg , pro SK 31,5 kg
      • NELZE ZASLAT OBJEMNÉ DOPLŇKY překračující povolené rozměry   
      GLS doručuje ve všední dny mezi 8:00–17:00. O převzetí zásilky u obchodníka, dnu a čase doručení vás bude přepravce informovat e-mailem nebo SMS zprávou. 
       

       

      2.  Doručení do výdejního místa

      GLS Business Parcel Shop – Česká republika 🇨🇿

      • Doručení  do jednoho z více než 1 000 výdejních míst GLS v ČR, kde si jej zákazník může osobně vyzvednou
      • Doručení obvykle následující pracovní den po vyzvednutí zásilky u obchodníka
      • Cena dopravy  : 89 Kč
      • Dobírka: +39 Kč

       Jak doručení probíhá?

      • GLS Parcel Shopy tvoří komplexní síť výdejních a podacích míst umístěných v provozovnách smluvních partnerů. Své místo si zvolíte přímo při objednávce nebo si zásilku můžete přesměrovat během přepravy.
      • GLS vás bude informovat o připravení balíčku k vyzvednutí SMS zprávou nebo e-mailem s PIN kódem a případnou výší dobírky.
      • Platba dobírky online přes GoPay nebo hotově či kartou ve výdejním místě
      • Úložní doba: 5 pracovních dnů

      Parametry zásilky:

      • Max. délka jedné strany: 100 cm
      • Max. hmotnost: 20 kg
      • NELZE zaslat objemné zboží – např. rolety, bambusové rohože nebo jiné doplňky s rozměry přesahujícími 100cm

      🔎 Vyhledat výdejní místo GLS

      • Samoobslužné GLS Parcel Boxy jsou dostupné 24 hodin denně 7 dní v týdnu.
      • V okamžiku doručení do výdejního místa GLS příjemce obdrží SMS a e-mail s PIN kódem pro vyzvednutí balíku.
      • Ovládání dotykovou obrazovkou, HW klávesnicí nebo skenováním kódu
      • Možnost úhrady dobírky přes GoPay nebo přes platební terminál
      • Úložní doba: 3 kalendářní dny

      Parametry zásilky:

      • Max. délka jedné strany: 55 cm ( celkově 43 cm x 33 cm x 55 cm)
      • Max. hmotnost: 20 kg
      • NELZE zaslat objemné zboží – např. rolety, bambusové rohože nebo jiné doplňky s rozměry přesahujícími 55 cm
                                                                                                                                                                                                                                    
      3. Doručení do výdejního místa Zasilkovna_logo_inverzni_WEB
      • Doručení  do jednoho z více než 1 000 výdejních míst Zásilkovny v ČR, kde si jej zákazník může osobně vyzvednou
      • Zásilka je obvykle doručena na výdejní místo následující pracovní den po jejím podání na podacím místě Zásilkovny.
      • Cena dopravy  : 89 Kč
      • Dobírka: +25 Kč

      Jak doručení probíhá?

      • Po podání zásilky obdržíte info e-mailem a SMS.
      • Po doručení zásilky do výdejního místa dostanete SMS s heslem pro vyzvednutí, případně je uvedena výše dobírky
      • Na vyzvednutí máte 7 dní.
      Parametry zásilky:
      • Max. rozměr jedné strany: 70 cm
      • Max. součet všech tří stran: 120 cm (např. 50 × 40 × 30 cm)
      • Max. hmotnost: 5 kg
      • NELZE zaslat objemné doplňky, jako jsou koše na prádlo, bambusové rohože, rolety nebo jiné produkty přesahující uvedené limity.

      🔎 Najít nejbližší výdejní místo Zásilkovny

       Více o službě zde 

      4. Doručení do výdejního místa

      • Balíkovna je  služba České pošty umožňující vyzvednutí zásilky na jedné z více než 10 000 poboček, výdejen po celé ČR.
      • Zásilka je obvykle doručena na výdejní místo do 1-2 dnů po jejím podání na podacím místě Balíkovny
      • Cena dopravy  : 69 Kč
      • Dobírka: +39 Kč
       
      Jak doručení probíhá?
      • Po odeslání zásilky obdržíte e-mail a SMS s trasovacím číslem a kódem pro vyzvednutí.
      • Jakmile je zásilka připravena k vyzvednutí, dostanete upozornění s výdejním kódem.
      • Na vyzvednutí máte 7 kalendářních dní
      • Dobírku lze uhradit hotově nebo kartou (pokud to výdejní místo umožňuje a má terminál).

      Parametry zásilky:

      • Max. rozměr jedné strany: 50 cm
      • Max. součet všech tří stran: 150 cm (např. 50 × 50 × 50 cm)
      • Max. hmotnost: 15 kg

      🔎Najít nejbližší Balíkovnu

      Více o službě zde.

      5. osobni

      • Neúčtujeme žádné manipulační poplatky.
      • Objednané zboží si můžete zdarma vyzvednout na naší provozovně home365.cz.
      • Jakmile bude objednávka připravena k vyzvednutí, zašleme vám potvrzovací e-mail.
      • Zboží rezervujeme po dobu 14 dnů. Pokud během této doby nebude vyzvednuto ani nás zákazník nekontaktuje ohledně odloženého termínu, bude objednávka stornována a zboží vráceno zpět do prodeje.
      RATTAN-PROUTÍ, s.r.o.
      Cihelná 290
      696 42 Vracov
      tel: +420 604 918 281
      Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & techka s.r.o.
      Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.